16 Kasım 2011 Çarşamba

Ayşe Kulin / Kulaktan Dolma Bilgilerle Yazdığı Yeni Romanı


Ayşe Kulin, lise yıllarımdan beri kitaplarını alıp okuduğum bir yazardır. '' Sosyal konulara duyarlılık '' noktasında çokça tanınıyor. Adı Aylin, Füreya, Sevdalinka gibi biraz daha eski kitapları ve tanıtımları iyi sayılırdı. Bir gün televizyonda '' Kardelen '' kitabı ile alakalı röportajına denk geldim. Kardelen projesi, Turkcell, ÇYDD ve Sezen Aksu gibi isim ve kurumların ön plana çıkarttığı köklü ve sosyal bir projeydi. Kız çocuklarının okutulması ve güncel düzeye ulaştırılması hedeflenmişti.

Ayşe Kulin'in röportaj sırasında '' Sosyal konulara duyarlılık '' ruhu, kadına '' karı '' şeklinde hitap ederek beni son derece şaşırtmıştı. Şimdi yeni romanı ve tanıtımıyla ikinci kez şaşırttı. Her yazdığı / sunduğu kitabı çok satan bir kadın yazarın gereksiz yere '' Pazarlama satanizmi '' içerisine girmiş olması üzücü. Kitabın adı '' G '' izli '' A '' nların '' Y '' olcusu. Eşcinsel aşk kaleme alınmış. - Pop müzik sanatçısı kafasıyla yapımcı istiyor Ayşe Kulin yazıyor. - 100.000 adet basılmış. Kulin : '' Eşcinsel dünyanın en yabancı motifi sekstir. Kitabımda sevişme kısmını yazamadım. Çünkü bilmiyorum. Bir arkadaşım beni gaylarla tanıştırdı. Bu kitabı o şekilde yazdım. '' diyor. Yahu bilmediğin olgunun gözüne neden parmak sokuyorsun o zaman? Eşcinsellik sonradan oluyormuş Kulin'e göre. Ayşe'ciğim bir kitap yazıyorsun ama konuya vakıf değilsin, nasıl olacak bu? Yüzme bilmiyorsan o acemilikle okyanusta yüzmek istemek niye?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top