23 Şubat 2012 Perşembe

Masalsı Eurovision Şarkımız: Love Me Back



Eurovision şarkımız nihayet açıklandı. Can Bonomo'nun mini konseri içerisinde sunulan şarkının adı Love me back. Sözü ve müziği Can Bonomo'ya ait olup aranjesi Can Saban tarafından yapılmış. Herşeyden önce şunu belirtmek isterim ki Bonomo, Love me back ile kariyeri açısından bir basamak daha yükselmiş oldu. Şarkıyı iki cihetten inceledim. 

1) Aranje

Can Saban'ın imzasını taşıyan aranje, Can Bonomo'nun alışılagelmiş tarzını büyük oranda yansıtıyor. Anatolian ezgilere Avrupa'nın masalsı soundları eklenmiş. Love me back'i diğer Bonomo şarkılarından ayıran en belirgin özellik bu. Yani Bonomo'nun önceki çalışmalarının üzerine bir tuğla daha konulmuş.

2) Söz - Müzik

Can Bonomo, Love me back'te bir denizcinin aşkını işlediğini söyledi. Aynı zamanda İzmir'den ve Cahit Külebi'nin dizelerinden etkilenmiş. Bonomo'nun şarkıyı heyecanla, mitolojik bir olayı anlatır tarzda yorumlaması, dinlenebilirliği üst düzey kılıyor. 

Genel olarak şarkı beni gayet eğlendirdi. Enerjisi yüksek tınılar içeriyor. Koreografiyle birlikte sunulduğunda şarkının bize derece getireceğine inanıyorum. Böylesine genç bir yeteneğin ülkesince Twitter'da ttlere taşınarak yerilmesi yerine desteklenmesi daha doğru olur. Eurovision şarkımız açıklanır açıklanmaz asılsız haberlere inanarak '' Bu çalıntıdır. '' demek öncelikle kendimize saygısızlık olur. Her masal nasıl ki mutlu sonla bitiyorsa masalsı Eurovision şarkımızın da bize mutlu bir son hazırladığını düşünüyorum. Can Bonomo'ya Eurovision'da başarılar diliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top