22 Mart 2013 Cuma

Rockçıların Atağı



Rock müzik alanında, büyük bir atraksiyon var bu sıralar. Neredeyse çıkan tüm şarkıları playlistime aldım. Rockla yatıp rockla kalkıyorum desem yeridir. Aylin Aslım, Özlem Tekin, Kargo, Deniz Özbey, Cem Belevi, playlistimin kadrolu sanatçıları. Aylin Aslım, tabiri caizse kariyerinin en iyi albümünü hazırlamış. Albümünde boş şarkı yok. İki de düete ( Cem Adrian, Teoman ) yer verip olayı bitirmiş. Ölünür De, Usta, İki Zavallı Kuş, Af, 5 yıldızlı şarkılar. Özlem Tekin de öyle bir albüm yapmış ki dinlerken etrafı dağıtasınız, gitar kırasınız geliyor. Albümdeki tüm şarkılar, bir hayli hardcore. Asker, Kıyamet ve Kargalar, 5 yıldız verdiklerim. Ayrıca Kargalar klibine gelen sansürü de anlamsız buluyorum. Powertürk TV, biran önce özür dileyip bu ayıbını gidermeli. Kargo durdu durdu yine çarpıcı bir şarkıyla geri döndü. Hem de sır olan bir isimle düet yaparak. Deniz Özbey... Vega'nın vokali. Beni Bırakma adlı şarkı, uzunca bir süre playlistimde kalacak. 


Gelelim Cem Belevi'ye. Onun şarkıları, diğerlerine göre biraz daha soft. Kendisini, ilk kez ttnetmüzik reklamlarında görmüştüm. Bazen benim de yeni çıkan sanatçılara karşı önyargım olmuyor değil. Görür görmez güzel bir çocuk, böyle yedirirler piyasaya deyip geçmiştim dinlemeden. Defalarca karşılaştım sosyal medyada, yine dinlemedim. Sonunda Kral Pop'ta ''Günaydın Sevgilim'' adlı şarkısının klibine denk geldim. Ne kadar güzel bir şarkıymış meğer. Cem Belevi, hem göze hem kulağa hitap eden bir yorumcu. Kesinlikle bir dinleyici kitlesi oluşturacaktır. Başarılar diliyorum buradan. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top