27 Nisan 2011 Çarşamba

Gazetelerde Bitmeyen '' Hadise ''


Sabah, birçok gazetenin magazin ekinde Hadise'yi görmek mümkündü. Boy boy fotoğrafları, iğneleyici cümlelerinin yer aldığı kutucuklar ve sahte gülümseme durumları.Yakın zamanda '' Aşk kaç beden giyer? '' adında bir albümü çıktı. Alper Narman, Gülşen, Ozan Çolakoğlu, Erdem Kınay, Gökhan Şahin gibi usta isimlerle çalışmış. Peki hangimiz albümündeki parçaların adlarını duyduk sağda solda? Hiçbirimiz. Sinan Akçıl'ın evinin karşısına astırdığı dev posteri, terkettim ben onu sözleri ve albümde vermeye çalıştığı mesajların önüne geçemedi bu albümünde nasıl bir sound yakaladığı ve kimlerle çalıştığı.

Röportaja gelen gazetecilere de '' Sinan mı? Bir daha asla, ah katiyen katiyen. '' şeklinde cümleler kurmuş. Yalnız benim en çok takıldığım nokta şu oldu. Geçen hafta Sinan Akçıl ve düet yaptığı sanatçılar Beyaz Show'a konuk olmıuşlardı. Sinan Akçıl ünlü şarkılarını çaldı piyanoda. Sıra '' Düm tek tek ''e geldi ve onu da çaldı doğal olarak. Karşılığında birkaç laf söylendi Hadise hakkında. Haftaya da o gelecek onunla da konuşuruz dendi. Şimdi Hadise diyor ki: '' Eğer bana Sinan'ı soracak olursa programı terk ederim. '' Bu ne kendine güvendir. Bu hem bir şakadır hem de Beyaz bu konudan bahsedemeyecek derecede tırsak bir showmandır. İddialı sözlerini albümüne saklamalıydı diyorum ve gereksiz buluyorum şahsen bu çıkışları.

Sesi olmayan bir insanla  alakalı şu sözü söyleyebilirim. Kendisine altından tabut yapılmış. Fakat gömüleceği yer aynı... '' Apayrı '' albümünün soundunu yakalamak her babayiğidin harcı değil Hadise.

4 yorum:

  1. İlk yorumun benden olsun benden daha taaaze blogger. :D Öncelikle hayırlı olsun :P Konuya dönersek... Hadise gündemde kalmaya calısan bir arkadas.Tıpkı diğerleri gibi... Şahsen ben sarkılarını beğendim.Ancak Sinan Akçıl konusunda neden bu kadar katı.Ben Hadise'nin bu konuda cocukca davrandığını düşünüyorum.Beyazıt denilen pırsık yaratıkda artık bıraksı su televizyonu terk etsin ülkeyi.Milleti birbirne düşürecek salak.

    YanıtlaSil
  2. Herkesin suyuna giden tavrını sevmiyorum Beyaz'ın:)

    YanıtlaSil
  3. Hadise'ye dün sadece gülebildim..Gerçekten çok zavallıydı,ezikti,yapmacıktı maalesef hiç yakışmadı...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top