21 Haziran 2012 Perşembe

Bir Nihat Odabaşı Klasiği


Nihat Odabaşı'nın çektiği klipler, farkettiyseniz genellikle dünya starlarının klipleri ile çok benzeşiyor. Bunu özellikle mi yapıyor, bilmiyorum. Ama bir klibi kopyalarken, eninde sonunda ortaya çıkacak bu durum diye hiç mi düşünmez insan? Biraz önce Kral TV'de, Gezegen Mehmet'in programı üzerinden Ebru Gündeş'in yeni klibi '' Sen Yoluna Ben Yoluma '' ilk kez yayınlandı, izledim. Resmen klibin orta kısımları, Jennifer Lopez'in '' Waiting For Tonight '' klibinden kopyalanmış. Işık oyunları, duruş, renkler... Klibin diğer kısımlarında da Nihat Odabaşı'nın, '' Aşk ( Demet Akalın ) '' albümü için yaptığı conceptin aynısını görüyorum. Saç modeli, makyaj, yapraklar... Her sanatçıya aynı concept uygulanır mı yahu? Hadi bunu geçtim, Ebru Gündeş'ten J.Lo mu yaratmak istemiş? Buna '' Bir Nihat Odabaşı Klasiği '' diyorum ben. Ebru Gündeş, müzik dünyasının önemli isimlerinden biridir. Böyle özgün olmayan yönetmenlerle çalışmasını doğru bulmuyorum şahsen. Klibi izleyince göreceksiniz. - Özellikle kliplerin bitiş kısımlarına dikkat edin. -




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top