12 Haziran 2012 Salı

Nil'deki Kuraklık



Nil'deki Kuraklık

Nil Karaibrahimgil'i, '' Özgür Kız '' reklamından beri takip ederim, severim. İlk parçası Xlarge'ı halen dinliyorum. Hatta bu parçası, o dönem marjinalitesiyle dinleyenleri şaşırtmıştı. Tabi yıllar içinde çıkardığı albümlerle adından söz ettirmeye devam etti. - Her parçasını, klibini merakla bekliyordum. - Bundan bir önceki singleı '' Hakkında her şeyi duymak istiyorum '' da oldukça ses getirmişti. Umur Turagay'ın yönetmenliğini yaptığı klip de son derece iyiydi. Fakat birkaç gün önce yayınlanan '' Ben buraya çıplak geldim '' parçası ve klibi, oldukça vasat. Zaten yeterince uzun bir kış yaşadık. Bu karanlık ve soluk klibi izleyince enerjim düştü. Bu parça, Nil'e göre çok pasif kalmış. Enerjik ve renkli Nil geri döner umarım. Lütfen uyan Nil, yaz geldi.


Mustafa Ceceli'den Yeni Klip

Mustafa Ceceli, '' Es '' adlı albümünün 2. klibini '' Bir yanlış kaç doğru '' parçasına çektirdi. Bu şarkı, albümdeki favori şarkımdı. Kliplenmesine sevindim. Klip, Demet Akalın'ın '' Herkes hakettiği gibi yaşıyor '' klibini anımsatsa da enerjisi ve renkleriyle güzel bir yaz klibi olmuş. Bir yanlış kaç doğru parçasının sözü Gökhan Şahin'e, müziği Emrah Karaduman'a ait. Klibin yönetmen koltuğunda ise Mustafa Uslu'yu görüyoruz. - Gökhan Şahin'in yazdığı her şarkı hit oluyor. Örneğin; Demet Akalın'ın seslendirdiği Olacak olacak, geçtiğimiz sene uzun süre zirvede kalmayı başarmıştı. Emrah Karaduman'ı da Hande Yener ve Sinan Akçıl'a yaptığı başarılı aranjelerden hatırlayacaksınız. -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top