9 Aralık 2012 Pazar

Elektronik Müziğin Cool Kızı Geri Döndü !



Ayşe Hatun Önal, müzik kariyerine ''Sonunda'' adlı albümüyle başlamıştı. Albümden ''Çeksene Elini'' parçası, o dönem sözü ve altyapısıyla oldukça ses getirmişti. 2008' de Erdem Kınay'la çalışıp kaydettiği stüdyo albümü ''Sustuysam'' ı yayınladı. Bu albümle, elektronik müziğin cool kızı olduğunun altını çizmiş oldu ve Boğaziçi Üniversitesi'nden elektronik müzik dalında En İyi Albüm ödülünü kazandı. Genel anlamda bakıldığında Ayşe Hatun Önal'ın, kendini belirli bir çizgi dahilinde anlattığını görüyoruz. Ve o çizgi her daim yukarıyı gösteriyor. 

Uzun süredir suskunluğunu koruyan elektronik müziğin cool kızı, sonunda geri döndü. Hem de ne dönmek... Birol Giray'la yaptığı single çalışması, standartların çok üzerinde olup trance türünde. Adı ''Sen ve Ben''. Albümde Sen ve Ben'in bir de club versionu var. Sen ve Ben'in sözü Ayşe Hatun Önal'a, müziği Birol Giray'a ait. Albümün kapak fotoğrafında, Avrupa'da elektronik müzik icra eden bir grup gibi görünüyorlar. Ayşe Hatun Önal'ı özleyenler, eminim bu çalışmadan tatmin olacaklar. En yakın zamanda kendisinden albüm bekliyoruz.

Sen ve Ben'i dinlemek için: http://www.ttnetmuzik.com.tr/#album-Sen_Ve_Ben-270432

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top