4 Aralık 2012 Salı

Bruno'lu Biscolata



Bu Defa Olmuş!

Carlos Martin'den ötürü sevdiğimiz Biscolata reklamları bitti. Yerine farklı modellerle, hız kesmeden çekilen Biscolata reklamları geldi. Ama Carlos'suz olanlar, seyirciyi bir türlü kesmedi. Birkaç gündür Biscolata Starz Mocha reklamı gündemde. Hem de en Bruno'lusundan. İzledikten sonra ''İşte bu defa olmuş!'' dedim. Sanırım İspanyollara ya da Latin Amerikalılara karşı bir sempatimiz var. Doğallığı seviyoruz.

Brunooo!

Biscolata Starz Mocha reklamında oynayan modelin adı Bruno Amora. Brezilyalı. Kendisiyle bir avmnin tanıtım fotoğrafları çekilirken tanışmıştım. Stüdyoya girip ''Merhaba, ben Brunooo!'' demişti herkesi tek tek gezerek. Tabii ben Bruno'nun, Ziynet Sali'nin Her Şey Güzel Olacak klibinde oynayan çocuk olduğunu anlayamadım o dakika. Aradan birkaç gün geçtikten sonra şimşekler çaktı beynimde. Bruno ile böyle de bir anım var.

İşte çok konuşulan o reklam filmi de şu:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top