26 Mart 2012 Pazartesi

Lana Del Rey Röportajım




Müzik sizin için ne ifade ediyor?

Müzik, nefes almak gibi. Yaşadığımı onunla hissediyorum. Her zaman şarkı söyleyeceğim.

Müziğiniz ve conceptiniz 50'li ve 60'lı yılları yansıtıyor. Nedenini anlatır mısınız?

Nancy Sinatra bana hep farklı gelmiştir. En büyük ilham kaynağım odur. Aslında benim yaptığım, tozlanmış bir odayı temizlemek. İnsanların bu müziğe olan saygısı beni güçlendiriyor.

Ünlü olduktan sonra hayatınızda önemli bir değişiklik oldu mu?

Hayatım renkli bir televizyon gibiydi. Şimdi siyah beyaz, zor satın alınan bir televizyon gibi.


Önemli bir markanın yüzü olmuşsunuz. Bu sizin için bir ilk miydi?

Evet. Beni ilginç bulmuşlar. Bu tür şarkı söyleyip üstüne beğenilmek, onların dikkatini çekmiş.

Birçok şarkınızda ölüm teması var. Nedeni nedir?

We were born to die.


Born to die, listelerde hızlı bir şekilde yükselip Madonna'dan hemen sonra 2. sırada yer aldı. Bu durumu nasıl değerlendiriyorsunuz?

İnsanlar beni seviyorlar. Madonna büyük bir şarkıcı. O her zaman var. Onun kadar ünlü olmak için şarkı yazmıyorum. Kalbimden geçenleri yazdım. Çalışmaya devam edeceğim.

Türkiye'de konser vermek ister miydiniz?

Organizasyon içerisinde tabii ki. Ülkeleri ayrı düşünmüyorum. Bütün insanları seviyorum.

Hayranlarınıza neler söylemek istersiniz?

İnterneti fazla kullanmıyorum. Born to die, aramızda bir zincir meydana getirdi. Onları seviyorum. Onların sevgisini hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top