13 Mart 2012 Salı

Manga'nın Hayali Gerçek Oldu!



Manga grubu, uzun zaman sonra akustik bir albüm yayınladı. Albümde yer alan parçalardan Hani Biz'e Yıldız Tilbe featuring yaptı. '' Biberli pasta '' fikri, hepimize ne kadar ilginç geliyorsa ilk duyduğumda Manga feat. Yıldız Tilbe fikri de o kadar ilginç geliyordu bana. Fakat dinledikten sonra farklı tatlardan dinlenesi soundlar, parçalar çıkabileceğine kanaat getirdim. Fikrin içeriğini henüz bilmiyorken pop ve nü metalin nasıl yanyana gelebileceğini hayal etmeye çalıştım. Sonradan tabi grubun ve Tilbe'nin kimyasal formüllerini değiştirdiklerini gördüm. Gayet de başarılı bir çalışma olmuş. Ferman Akgül'ün çalışma ile ilgili şu sözleri dikkatimi çekti: '' Bir rockçıyla Yıldız Tilbe ile konuştuğumuz gibi rahat konuşamazdık. '' Anlaşılan o ki Tilbe yine mütevazılığını konuşturmuş. Duyduğuma göre klip de deniz kenarında çekilmiş ve yakında yayınlanacakmış. Merakla bekliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top