25 Kasım 2011 Cuma

Tuğba Ekinci ile AIDS, CONDOM ve MÜZİĞİ üzerine yaptığım röportaj



Türkiye'de Aids'le ilgili şarkı söyleyen tek sanatçısınız. '' Condom '' projesi size ne şekilde geldi? Biraz bahsedebilir misiniz?

Condom isimli parça, bana ilk geldiğinde öncelikle içerdiği mesajdan dolayı ilgimi çekti. Türkiye'de bilinçli cinsel hayat ile ilgili çok büyük projeler olmadığını gördüm ve insanlara bir mesaj vermek amaçlı hem de farklı oluşundan dolayı bu şarkıyı sunmaya karar verdim.

Bazı insanlar '' Condom '' şarkınızdan sonra condomun ne demek olduğunu öğrendi. ( Buna bizzat şahidim. ) Bu konu hakkında söylemek istedikleriniz neledir?

Zaten asıl amacım buydu. Bunu gerçekleştirebildiğimden ötürü çok mutluyum. İnsanlar verdiğim mesaji doğru olarak algıladı.

'' 1 Aralık Dünya Aids Günü '' için vermek istediğiniz mesaj nedir?

Özel hayatlarında dikkatli olsunlar. Mutlaka korunmalarını tavsiye ediyorum.


'' Yüz Derece '' adlı parçanız için kimlerle çalıştınız?

Yüz Derece, sözü ve müziği Nazan Öncel'e ait olan bir şarkı. Albüm çalışmalarına başladığım zamanlarda aranjörüm Cüneyt Üstüner ile beraber Nazan Öncel şarkısına öncelik vermek istedik. Hasan Kuyucu' nun üstlendiği klip ile Yüz Derece şarkısının müthiş bir başarı yakaladığına inanıyorum.

Tuğba Ekinci'yi electronic alt yapılı şarkılarıyla seven büyük bir kitle oluştu. Peki ileriki dönemlerde de electronic çizgi üzerinden mi gidilecek?

Elektronik müzik dediğimiz bana göre modern pop soundları demek. Günümüz sounduna  uygun şarkılar yapmaya özen gösteriyorum. İleriki dönemlerde de yine batı soundu ile devam edeceğim.

Yakın zamanda bir single ya da albüm çalışması yapmanız söz konusu mu?

Yüz Derece henüz çok yeni. Ama albüm çalışmalarına başlamış durumdayım. Yavaş yavaş çalışmayı seviyorum. En kısa zamanda yeni şarkılarım ile karşınızda olacağım.

Yakında Cüneyt Üstüner'e featuring yaptığınız '' Bir Görsem '' adlı parçanın klibi yayınlanacak. Bizi nasıl bir concept bekliyor?

Evet, aranjörüm Cüneyt Üstüner ile böyle bir proje yaptık. Elektro-pop tarzında bir şarkı oldu ve henüz cd çıkmamışken insanların büyük beğenisini topladı. Concept sürpriz olsun istiyoruz. Yakında göreceksiniz.

Sizi marjinal, özgüveni yüksek ve toplumsal sorunlara duyarlı biri olarak tanımlıyorlar. Bu tanımları nasıl değerlendiriyorsunuz?

Kesinlikle doğru bir tanımlama. Doğrucu bir insanım. Düşündüklerimi söylemekten çekinmem.

Nazan Öncel denilince aklınıza ilk gelen nedir?

Benim için çok değerli bir sanatçı. Onunla çalıştığım için çok mutluyum.

Eurovision için size bir teklif gelse kabul eder miydiniz?

Kabul ederim. Müthiş bir show ile dünyaya açılmak için güzel bir başlangıç olabilir.

Buradan sizi sürekli takip eden dinleyicilerinize söylemek istedikleriniz :

Onları çok seviyorum. Beni dinlemeye devam etsinler. Her zaman güzel sürprizler ile onlarla beraber olacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top