20 Şubat 2012 Pazartesi

Gülse Birsel'e İhtar


Zeki Demirkubuz, beni sanatsal anlamda besleyen, ufkumu açan ( Türkiye'deki sosyolojik yapı bakımından ) bir yönetmendir. 2 filmi hariç diğer filmlerini izledim. Filmlerini arşivimde de bulundururum. Çevremdeki insanlara sürekli Masumiyet, Kader ve Üçüncü Sayfa filmlerini öneriyorum. Özellikle Kader filminde başrol oynayan Vildan Atasever'in performansı görülmeli. Peki bu zamana kadar yönetmenin adını kaç kişi biliyordu? Onca ödül ( Altın Portakal, Fipresci dahil ) almasına karşın çok az kişi. 


Zeki Demirkubuz, rahat, komplekssiz, kimsenin etlisine sütlüsüne karışmayan biridir. Daha doğrusu bu olaya kadar öyle düşünüyordum hakkında. Olay ise Yalan Dünya dizisiyle ilintili. Dizide karakterlerin birçoğu töre konusunun işlendiği bir dizide oyuncu olarak yer alıyor. Açılay karakterinin hayallerinden biri Zeki Demirkubuz'un yeni filminde oynamak. Dizide sık sık bir cafeye gidip yardımcı yönetmen rolündeki oyuncuya '' Zeki Demirkubuz geldi mi? '' diye sormaktadır. Zeki Demirkubuz, bu replikten rahatsız olmuş ve telefon açıp '' Bir daha Açılay, Zeki Demirkubuz demesin. '' demiş. İlk başta bu durum hoşuna gitmiş ama sokakta kendisine '' Zeki Demirkubuz geldi mi? '' espirisi yapılınca hemen telefon açmış Olgun Şimşek'e. Ben Gülse Birsel'e yapılan bu ihtarın hoş olmadığı kanısındayım. Hele ki Demirkubuz gibi bir yönetmene yakışmıyor. Sonuçta diziyle beraber birçok kişi adını Google'a yazıp bu adam kim acaba diye bakmıştır, araştırmıştır. Ayrıca dizide kendisini ulaşılamayan bir yönetmen olarak gösteriyorlardı. Demirkubuz, geniş düşünen biri olarak umarım bu ihtarın gereksiz olduğunu algılar.

2 yorum:

  1. 2.kez okudugumda daha net anladım :)

    ve 2 tarafta haklı,adını bu şekilde duyurmuş yeri belli bir yönetmenin bu tür espirileri kaldıramaması gayet normal...sürekli repliklerde duydugum için google a ben de adını yazdım ve daha iyi öyle tanıdım aslında...ama buna çokta ihtiyacı yok.kişisel bi durum ,bunu tercih etmio olabilir ve üslubuna uygun dile getirdiğine ve kimsenin kırılmadıgına eminim ben...
    bu tür reytingi patlayan dizilerde hiç bir şey izinsiz yapılmamalı malesef (iyi kötü)
    sevgiler

    zuhal varol

    YanıtlaSil
  2. bence saçma ve gereksiz.nolmuş yani adın geçtiyse

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top