27 Şubat 2012 Pazartesi

84. Oscar Ödül Töreni / Kırmızı Halı Yorumlarım


84. Oscar Ödül Töreni'nin kırmızı halısı yine çok hareketli ve heyecan vericiydi. Hareket ve heyecana kıyafetler değil de oyuncuların kendisi neden oldu diyebilirim. Çünkü çok şık olarak nitelendirebileceğim sayılı kişi vardı. Oyuncuların kıyafetlerini eleştiren yorumcular da bana çok sahte geldi. Her kıyafete çok iyi denmesi rahatsız edici bir olguydu. 

Kırmızı halıda çok şık bulduğum iki isim vardı. Twitter'da #BESTDRESSED hashtagini Jessica Chastain için kullandım. Alexandre McQueen imzalı elbisesinin işlemeleri Barok dönemini anımsatan yapıdaydı. Bu taşıması zor elbiseyi seçtiği için Jessica'yı çok cesaretli buldum. 


Rooney Mara, en şık 2. isimdi. Saçı, makyajı ve Givenchy elbisesi ile göz dolduruyordu. Kuğu beyazlığındaki Rooney'nin beyaz bir elbise seçmesi tezat oluşturmamış. Elbisenin göğüs kısmı marjinaldi.


Michelle Williams, kırmızı halıda Louis Vuitton kırmızı elbisesi ile boy gösteriyordu. Elbisesini beğenmedim. Özellikle fiyonk detayını çok gereksiz buldum. Bahsedildiği gibi feminen gelmedi bana. Olumlu bir yorum yapmak zorunda olsaydım eğer bu kıyafetle yalnızca sevimli olmuş diyebilirdim.


Ödül törenine katılan oyuncuların kıyafet tercihleri ve puanlamam ( 10 üzerinden ) şöyle: 

Jessica Chastain ( Alexandre McQueen ) - 10 puan

Rooney Mara ( Givenchy ) - 9 puan

Michelle Williams ( Louis Vuitton ) - 4 puan

Penelope Cruz ( Armani Prive ) - 8 puan


Angelina Jolie ( Versace ) - 8 puan


Meryl Streep ( Lanvin ) - 7 puan


Jennifer Lopez ( Zuhair Murad ) - 7 puan


Cameron Diaz ( Gucci ) - 6 puan


Viola Davis ( Vera Wang ) - 6 puan


Milla Jovovich ( Elie Saab ) - 7 puan


Shailene Woodley ( Valentino Couture ) - 5 puan


Natalie Portman ( Christian Dior ) - 6 puan


Sandra Bullock ( Marchesa ) - 4 puan


Emma Stone ( Giambattista Valli ) - 7 puan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top