28 Şubat 2012 Salı

Emir Yargın ile Yeni Klibi '' Bu Gece '' yi konuştuk!



Elektronik müziğin yenilikçi ismi Emir Yargın'ı uzunca bir süredir dinliyorum. Bilindiği üzre albüm lansmanı ve '' Tokat '' parçasının klibinden sonra kendisiyle röportaj da yapmıştım. Şarkıları gibi eğlenceli bir insan. Şimdi de 2. klibi '' Bu Gece '' ile bir dönüş yaptı. ( Backstage de yer alıyor. ) Klip çekilirken her aşamasından haberdardım. Sizler için Emir Yargın ile '' Bu Gece '' parçası ve klibi üzerine keyifli bir röportaj gerçekleştirdim. Okurken eminim çok eğleneceksiniz. İşte Emir Yargın Rusya'da çekilen klibini anlatıyor:


'' Aslında bu şarkının klibi için aklımda hep İstanbul vardı. Maslak’ta anlatılan iş hayatı ve tabi ki Taksim'de anlatılan eğlence hayatı. Benim için çok daha pratik olacaktı St. Petersburg’da çekmeye göre. Ben uzun yıllardır her yaz Akdeniz sahillerinde ciddi büyüklükte yabancı kitleler, konserler veririm. Bu vesileyle her milletten beni seven küçük gruplar bulabiliyorum kendime. En çok da Rusya’nın büyük şehirlerinden var sevenlerim. Bunda benim akıcı, esnaf Rusçamın ve Rus yoğunluklu konserlerde sevdiğim Rusça parçaları söylememin önemi büyük. Bu fikir aklıma gelince bir bakayım dedim kimler varmış St. Petersburg’da. Zaten 4 yıl önce beş parasız gidip hayatta kalmaya çalışmışlığım olan bir şehir. Tanıyorum şehri biraz o yüzden. Birkaç mail sonunda oyuncu sıkıntısı çekmeyeceğimizi anladım. Ama tabi bir de ben orda koparken birilerinin iyi bir gözle çekmesi lazım. Fırat Giraygil’i aradım. Hep beraber gaza geldik ve 1 hafta içinde kararı verip yola çıktık. Ediz Pınar ve Selen Yalçın da bizle geldi.


Britney Spears’ın, Black Eyed Peas’in filan kaldığı W Hotel St. Petersburg’da kaldık. Hatta oradayken ZAZ ‘da oradaydı. Onlarla da kanka olduk. Her gece o yorgunlukla odamızdaki kuş tüyü yastık yorgana atlamak keyifli oluyordu o soğukta. Bu arada bir önceki St. Petersburg gezimde kaldığım yerde üstüne yatacak yorgan bile yoktu ve giysilerimi kare olarak katlayıp üstüne yatıyordum. Akşam 7 gibi indik. Yerleştik. Gece sözleştiğimiz yere otostopla gittik. Karşımızda bizi bekleyen 20 tane kız vardı bir tane de erkek vardı. İlk gece acayip bir geceydi. Çok fazla eğlendik. Gerçekten çok eğlendik. Klibin çekim aşaması ve çıkması arasındaki farkın büyük olması bu sebepten. O kadar eğlenceyi '' kimsenin gözüne batmadan '' anlatabilmek çok zor oldu. Gönül isterdi ki bunlarla uğraşmak zorunda olmayalım. Bu arada hemen belirteyim. Rusya, 20 kız, çok acayip bir gece filan gibi lafların okuyanların aklına neler getirdiğini biliyorum ne yazık ki. Ama öyle değil. Gerçekten eğlenmekten bahsediyorum.


Dans sahnesindeki çıplak ayaklı çocuklar gerçekten çıplak çıplak dans ediyordu o soğukta. Aralarına girdim. Onlara ayak uydurmaya çalıştım. Baktım olmuyor kolbastımsı hareketlerle atışmaya başladım. Yine bir klibi daha halay çekerek bitirdik. Bakalım 3. klipte de bunu devam ettirebilecek miyiz. Böyle eğlenceli bir parçaya böyle eğlenceli bir klip olmalıydı. Bundan sonra Köpek şarkıma gerçekten köpeklerle dolu bir klip çekmek istiyorum hayırlısı. ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top