4 Mayıs 2011 Çarşamba

Erdem Kınay Röportajım




Müziğe ne zaman başladınız?

Müziğe altı yaşlarındayken piyano eğitimi alarak başladım. Daha sonra konservatuvar eğitimi aldım. İlk profesyonel çalışmamı 1996 yılında Gökhan Tepe albümü ile yaptım. O tarihlerden bugüne kadar da pop piyasasında aktif bir şekilde çalışıyorum.

Bu zamana kadar hangi sanatçılarla çalıştınız?

Ayşe Hatun Önal, Kenan Doğulu, Serdar Ortaç, Demet Akalın, Hadise, Tarkan, Burak Kut, Gökhan Özen, Hande Yener, Pamela, Ege Çubukçu …bu sayfaya sığmayacak kadar yegane proje.


Genel anlamda benim gördüğüm üzere, sizi en çok Hande Yener fanları takip ediyor. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Çalışmış olduğum Hande Maxi, Apayrı ve Armağan dinleyiciden tam not aldı. Bu yüzden olabilir diye düşünüyorum.


Bir şarkıyı dinlerken ‘’ Evet bu şarkının aranjesi Erdem Kınay’ın ‘’ diyorum. Şarkılara attığınız imzanın sırrı nedir?

Buna cevap vermek çok zor. Ben bu konuya çok objektif bakamıyorum. Sizler daha iyi ifade edebilirsiniz belki.

Son zamanlarda adını sıkça duyduğumuz Simge ile çalışmışsınız. Önümüzdeki günlerde hangi isimlerle çalışacaksınız?

2011 yazında birçok çıkacak projem var. Bunlardan birkaç örnek vermek gerekirse Emina Sandal, Murat Boz, Nez …vs.



Sözlüklerde sizin hakkınızda söylenenleri araştırdım. Genelde ‘’ sakin ama aslında çok eğlenceli biri ’’ deniliyor. Ne diyeceksiniz?

Evet. Haklı olabilirler.

Buradan sizi uzun zamandır takip eden hayranlarınıza söylemek istedikleriniz neler?

Sadece yaptığım işlere istinaden bu kadar sevenimin olması ve yine aynı şekilde beni bu kadar yakından takip etmeleri gerçekten beni çok memnun ediyor. Biz müzik prodüktörleri, perdenin arkasındaki insanlarız. Bizleri, müziğin mutfağını da merak eden azınlık bir kitle takip ediyor. Hepsine sonsuz sevgilerimi ve teşekkürlerimi sunuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top