12 Temmuz 2011 Salı

Cem Adrian Gecesi



Cuma gecesi, hüzne bürünmek için fazla enerjik bir gecedir. Ama biz geceye Cem Adrian'la başlayıp hüzünlendik. Romeo&Juliet adlı mekanda gerçekleşen konserin açık hava olmasını ayrı sevdim. Gecede '' İncir Reçeli '' filminden tanıdığımız Halil Sezai Paracıkoğlu'da vardı. Çok renkli bir kişilik. Kendisiyle fotoğraf çektirirken rakısını döktük. Sonra yenisini aldık tabi. İlerleyen saatlerde Cem Adrian'la düet de yaptı.


Cem Adrian, sahneye şaşadan uzak bir biçimde çıktı. İlk şarkısını söylemeye başladığı anda güzel bir sessizlik oldu. Kolları ve yakası taşlı olan, ön kısmı fırfırlı bir bluz vardı üzerinde.


'' Ben bu şarkıyı sana yazdım '', '' Bir melek ölürken '', '' Bana özel '' gibi eski şarkılarının yanı sıra yeni albümünden de şarkılarını seslendirdi. Beni en çok etkileyen şarkıları '' Herkes gider mi? '' ve '' Bana ne yaptın çocuk? '' oldu.

Cem Adrian, gecenin sonunda o sakin ve duru ses tonuyla '' Ben uzun vedalardan hoşlanmıyorum. O yüzden hepinize kısaca çok teşekkür ediyorum. '' dedi ve sahneden ayrıldı. Tabi hepimizi derinden etkilemiş bir şekilde bırakarak...  Ayrıca Almanya'dan gelen arkadaşımı kulisine kabul edip fotoğraf çektirdi. Cem Adrian'ın canlı performansı kesinlikle izlenmeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top