4 Mayıs 2012 Cuma

Arı Kuşu ve Bitmeyen Yenerji



İyi ki doğdun '' Arı Kuşu ''

Geçtiğimiz cumartesi günü moda tasarımcısı Figen Üntürk'ün Teşvikiye'deki showroom açılışına katıldım. Blogger olarak yalnızca beni çağırmış olmaları tabi ki onore edici bir durumdu. Figen Hanım, her şeyi o denli pozitif ve naif bir biçimde organize etmiş ki kapıdan girerken duyduğum keman seslerinden dahi bu anlaşılıyordu. Showrooma girer girmez sıcak renkler karşılıyor insanı. Koleksiyonun adı '' Arı Kuşu ''. Lazer kesim tshirtlerden elle işlenmiş tek omuzlu bluzlara kadar kadınları cezbedecek ilk bölümde bir hayli zaman harcadım. Pullu ceketler, elbiseler, tulumlar... Hepsi alınası ve rengarenk. Diğer bölümde daha çok genç kesime hitap eden tasarımlar vardı. Figen Hanım, spor yaparken şık olmak isteyen kadınları da unutmamış. Pullu taytlar, '' Ben koşu bandında da şık olmalıyım. '' diyen kadınlar için çok ideal.

Genel olarak baktığımda bütün tasarımlar her kadının tercih edebileceği türde. Hani bazı tasarımlar vardır ya çok beğenirsiniz ama çok marjinaldir, hiçbir yerde giyemezsiniz. Figen Hanım, bunun ölçüsünü bulmuş diyebilirim. Yazın renkleri ve enerjisi üzerimde olsun istiyorsanız doğru adres '' Figen Üntürk ''. 

Adres: Teşvikiye Şakayık sok. No: 38/4 

Bitmeyen Yenerji 

Hande Yener, canlı performansı kesinlikle izlenmesi gereken sanatçılardan biri. Teşekkürler albümü yayınlandığından beri herhangi bir konserine gitmemiştim. Bu defa vakit bulup hemen Taksim'deki Bronx Pi'nin yolunu tuttum. Konsere Tanju Çolak, Oben Budak, Serhat Kidil gibi isimler de gelmişti. Uzun bir bekleyişten sonra Hande Yener'in sesinin duyulmasıyla salonu büyük bir coşku kapladı. Tabi ben acaba ne giymiş düşüncesiyle hemen Hande'yi mercek altına aldım. İki parçadan ibaret, alt kısmı deri bir mayo giymişti. Çok samimi söylüyorum bu kadını ekranda kötü çıkarıyorlar. İnsan Romeo döneminden beri hiç mi yaşlanmaz yahu ! Bildiğiniz enerjik Hande Yener. 


Konserde izleyicilerin istediği şarkıların neredeyse tamamı elektronikti. Hande Yener de bu isteklere uyup yalnızca 2 slow söyledi. Genel anlamda Hayrola, Apayrı ve Nasıl Delirdim albümlerindeki şarkılardan oluşan repertuvarıyla unutulmaz bir gece yaşattı. 


Gecenin en komik anı

Hande Yener: Geçen gün bir film izledim. Filmde şöyle bir cümle geçti: '' Yaşlandığınızda sadece çok seviştiğinize üzülmeyeceksiniz. '' 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top