16 Mayıs 2012 Çarşamba

Yıldız'lı Şarkılar Revaçta



Pop dünyasında uzun zamandır Yıldız Tilbe şarkıları görmüyordum. Belki kendisi ara vermişti, işin o kısmını bilmiyorum ama bir döndü pir döndü desem yeridir. Zira son günlerde dinlediğim birçok mükemmel parça Tilbe'ye ait. Özellikle kliplenenler... Funda Arar - Sessiz Sinema, Emir - Sudan Sebep, Ziynet Sali - Favori Aşkım. Şarkıları incelediğinizde şarkıların edebi bir edası olduğunu hemen anlıyorsunuz. Müziğin üzerine yazılmış şiir gibiler. Örneğin; Funda Arar'ın yorumladığı Sessiz Sinema'nın sözleri oldukça incitici, vurucu. Katıldığı bir televizyon programında Tilbe'ye geleceğin Aysel Gürel'i denmişti. Tilbe bu benzetmeyi her ne kadar kabul etmese de kariyerinin gidişatı ve yazdığı şarkıların sağlamlığı, bunu işaret ediyor. 

Funda Arar - Sessiz Sinema

Sessiz sinema
Aşk ile prova
Sor anlat bana
Bilemediğim her film için bir öpücük
Omzuna, boynuna yar
Sana rüzgar biriktiriyorum
Aşkla güneşlenen geceler
Bana ben olalı, sana seninim
Tenini duyalı deli bedenim
Sevile sevile seni sevmişim
Mutlu sonla biten bir aşk filmi bu tek söz

Söz: Yıldız Tilbe  Müzik: Febyo Taşel  Aranje: Febyo Taşel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top