1 Mayıs 2012 Salı

Sizlerle Geçen Koca Bir Yıl



Koca bir yılı geride bıraktım. Bir yıla o kadar çok olay / post sığdı ki... Müzik ve modanın ayrılmaz ikili olduğunu düşündüğümden ötürü blogum bu düşünce üzerinden aktı sürekli. Müzik ve modanın önemli isimleriyle röportajlar da gerçekleştirdim tabi. 25 önemli isimle... İnanın her birinin heyecanı çok farklıydı. - Özellikle Lana Del Rey'in mütevazılığı beni çok etkiledi ve heyecanlandırdı. - Hiç durmadan, yılmadan Ozan Eicher'in hazırladığı görsellerle sevdiğim işin peşinden gittim. Olumlu yorumların, söylemlerin yanında olumsuz yorumlar da olmadı değil. Ölçülü olanları dikkate alarak yoluma devam ettim. Tabi ki sizlerin desteğiyle... Sizler... Hepiniz tanımadığım okuyucularım ya da takipçilerim değil arkadaşlarımsınız. Uzun yıllar birlikte olmak dileğiyle...

Erdem Kınay, Hande Yener, Lana Del Rey, Sinan Akçıl, Ece Gürsel, Alper Narman, Onur Özdemir, Emir Yargın, Ozan Eicher, Derin Togar, Can Bonomo, Samet Köleoğulları, Gül Ağış, Kemal Doğulu, Gülçin Ergül, Carlos Martin ve Ramadan'a sonsuz teşekkürler...

Türkiye'nin önemli isimlerinden gelen kutlama mesajları: 

Hande Yener: Hadi nice senelere...

Erdem Kınay: İlk günden beri Türk Pop Müziği'ndeki doğru analizleriyle dikkatimi çekmiş ve kısa zamandaki yükselişini belirgin bir şekilde yansıtmıştır. 1. yılını kutlar, başarılarının daim olmasını dilerim. Keyifle takipteyiz.

Emrah Karaduman: Deniz'ciğim, müziğe merakın ve detaylara düşkünlüğünden ötürü sana teşekkür eder, tüm müzisyenler ve müzik dostları ile beraber nice keyifli mutfak muhabbetleri dilerim. Yolun açık olsun dostum.

Ece Gürsel: 1 yılda çok yol katettin. Bize de güzel bir blog kazandırdın. Umarım uzun yıllar hep beraber oluruz. Nice müzik dolu, başarı dolu yıllara...

Derin Togar: Bu kadar insanın merak ettiği şeyleri yazdığın için ve okudukları için seni kutluyorum. Blogun, müzik için çok önemli bir blog oldu. 

Emir Yargın: Deniz Can Kutlu'nun blogunun, sadece 1 yıllık bir blog olduğunu duyunca çok şaşırdım. 1 yılda bu kadar yol katedebilmek ve bir marka olabilmek büyük bir başarı. Zevkle okuduğum bu bloga nice yıllar diliyorum.

http://www.facebook.com/denizcankutlupage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top