30 Mayıs 2012 Çarşamba

Marjinal Bir Gösteri Merkezi




Genel Bilgi

Akademi Mizansen Gösteri Merkezi, Adana'da faaliyet gösteriyor. Dikkatimi ilginç kıyafetleri ile çektiler ve ben de araştırdım. Bir siteleri varmış. Bu merkezde yok yok... El sanatları, bale, müzik, dans....  İlköğretim seviyesindeki devlet okullarında ve özel okullarda yıl sonu gösterisi hazırlamada da yardımcı oluyorlarmış. Gösteri sanatlarına ilgi duyan ve bu dallarla ilgilenmek isteyen her kesimi kucaklayan bir mottoları var. - 7'den 70'e her yaştan insan bu marjinal merkeze başvurabilir. - Yenilikçi sanat anlayışını Adana'ya taşımak isteyen topluluk, çalışma süreci içerisinde dünyada gelişen yeni sanat anlayışlarını öğrencilerine öğretmeyi amaçlıyor.



Organizasyonların Vazgeçilmezi

2 yönlü bir kurum olan Akademi'nin bir tarafı organizasyon diğer tarafı eğitim kurumu. Eğitim bölümünde dans, tiyatro, müzik, drama, resim olmak üzere birçok dalda eğitim veriliyor. Organizasyon bölümünde açılış, kortej, balon süsleme, sıcak heykel, çocuk etkinlikleri, animasyonlar, dans showları, kostüm kiralama organizasyonları yer alıyor ve dünyada son yıllarda yaygın olan / dikkat çeken gerilla marketing oluşumu içinde yeni yıl etkinlikleri, açılışlar, gösteriler yapılıyor.


Akademi Mizansen Gösteri Sanatları Akademisi Adres: Cemalpaşa Mah. 63009 Sok. Akaltın Apt. K: 2 D: 5 Seyhan / Adana

Tel: 0544 894 20 14 / 0536 853 16 26

Facebook Sayfası: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000810675563

Twitter Hesabı: twitter.com/AkademiMizansen

Mizansen Organizasyon Sitesi: http://organizasyon.akademimizansen.com/

Akademi Mizansen Sitesi: http://akademimizansen.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top