3 Haziran 2011 Cuma

T shirt Dosyası


T shirtler yazın kurtarıcıları... Erkekler bu yaz da enerjik ve fashionable görünmek isteyeceklerdir. Birçok markanın t shirt modellerini sizler için inceledim ve bir seçki yaptım. Şıklığı ve marjinal yönüyle beni  en çok kendine hayran bırakan '' John Galliano '' oldu.


'' John Galliano '' nun diğer bir tasarımı da :



Kate Moss Mania 'nın içerisinde yer alan biri olarak,'' D&G '' nin Kate Moss baskılı t shirtleri gönlümü fethetti:
   
''  Fred Perry '' bu yaz da her zamanki klasik şıklığıyla:

   
'' ZARA '' nın t shirtlerini inceledim. James Dean ve Lady Gaga temalı olanları beğendim. Jazz temalı olanlar da vardı. Fakat ben en çok bu t shirti beğendim:


Turkuvaz rengine aşığım diyorsanız, bu  '' Dsquared2 '' t shirt tam size göre:


   
''  H&M '' den seçtiğim:



'' Prada '' yine kalitesini konuşturmuş. Seçtiklerim :


Son olarak seçtiğim '' YSL '' den :



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top