1 Ağustos 2011 Pazartesi

Kral TV 'nin Ödül Oyunları



Ünlü yapımcı Erol Köse, Kral TV'nin zamanında ödül törenlerinde yaptığı şikelere ufak bir dokunuş yapmış. Daha önce de Mehmet'in Gezegeni programına konuk olan Ayşe Özyılmazel, Mehmet Akbay'a şike yapılıp yapılmadığını sormuştu. Verilen cevaba hiç şaşırmadım. '' 3-4 yıl öncesine kadar gönderilen smslere göre ödül verilmediği '' açıkça söylendi. Şahsen ben hiçbir zaman Kral TV'nin dağıttığı ödüllerin geçerliliğine ve kalitesine inanmadım. 

Yeşim Salkım, Hakan Uzan'la evli olduğu dönemdeki şike olaylarını daha önce Star Gazetesi'ne açıklamıştı. Ödülü Hilal Cebeci'ye verdirdiğini söylemişti. Uzanlar dönemindeki Kral TV, öylesine rahat bir biçimde ödülleri istediği kişilere dağıttı ki Yeşim Salkım, '' Bana sürekli soruluyordu kime versek diye '' sözünü sarfetti. Sonrası hepimizin bildiği gibi kazanmasına kesin gözüyle bakılan sanatçılara '' Sen 4-5 oyla kaybettin '' denilmesi. 



Bahsettiğim şike olaylarına bir örnek ise, En İyi Çıkış Yapan Sanatçı dalında ödülü Arto'nun kazanmasına karşın ödülün '' Gitarcı '' lakaplı sanatçıya verilmesi. Daha sonra büyük bir pişkinlikle '' Sen 5 oyla kaybettin. '' açıklaması yapıldı Arto'ya. 

Bu ve benzeri sebeplerden ötürü Kral TV Ödül Töreni, benim için içi boş ve sahte bir ödül törenidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top